Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

gay ρατσιστές


Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι εμείς, οι οποίοι έχουμε βιώσει και βιώνουμε ακόμα, τον κοινωνικό ρατσισμό λόγο των ερωτικών μας προτιμήσεων, θα ήμασταν τόσο ρατσιστές, και δεν αναφέρομαι στον ρατσισμό απέναντι σε αυτούς που κινούνται ρατσιστικά απέναντι μας, αλλά για τον ρατσισμό σε άτομα με τις ίδιες ερωτικές προτιμήσεις με εμάς. Αν και βασικά δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι άτομα που έχουν δεχτεί ρατσιστικές επιθέσεις, κάθε είδους, θα μπορούσαν ποτέ να είναι και αυτοί με την σειρά τους ρατσιστές.
Πολλές φορές έγινα δέκτης απόρριψης λόγο της εμφανίσεις μου, έχω κάποια κιλά παραπάνω, άλλωστε δεν γίνετε να αρέσουμε σε όλους, αλλά ελάχιστες φορές δέχτηκα κάποια υποτιμητικά σχόλια για την εμφάνιση μου. Τις τελευταίες μέρες όμως, μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έγινα δέκτης 2 υποτιμητικών σχολίων καθώς επίσης και 2 φίλοι μου. Αλλά ας ξεκινήσω να σας πω πρώτα το τι συνέβη στους φίλους μου και μετά σε μένα.
Μια μέρα, και ενώ δεν ήμουν και στα καλύτερα μου, ανοίγω το msn μου, όπου ήταν κάποιοι φίλοι μου και κάποιοι γνωστοί μου συνδεδεμένοι. Ξεκίνησα να μιλώ με έναν φίλο μου, τον Αχιλλέα, στον οποίο ανέφερα τα δυο περιστατικά που σας προείπα και θα σας διηγηθώ στην συνέχεια, και μου ανέφερε και ο ίδιος ένα περιστατικό που είχε την προηγούμενη ημέρα. Είχε, που λέτε, γνωρίσει ένα παιδί μέσα από μια ιστοσελίδα gay γνωριμιών από την πόλη του, μίλησαν στο msn, είχε δει φωτογραφίες ο ένας του άλλου, είχαν ανοίξει κάμερες και τελικά είχαν κανονίσει να βρεθούν για να γνωριστούν και από κοντά. Βρεθήκαν και ……………….. άκρα του τάφου σιωπή, το παιδί δεν άνοιξε το στόμα του να μιλήσει παρά ελάχιστες φορές, με αποτέλεσμα ο φίλος μου να νιώθει αρκετά άβολα, ώσπου φυγάνε μέσα σε λίγη ώρα <<πρέπει να σοκαρίστηκε από τα μακριά μαλλιά μου και από ότι φορώ γυαλιά>> μου είπε ο φίλος μου στο msn. Ναι αλλά και στις φωτογραφίες που έχει ο Αχιλλέας στο msn του έχει μακριά μαλλιά, και όταν άνοιξαν κάμερες το άλλο παιδί είδε ότι ο φίλος μου έχει μακριά μαλλιά!!! Όσο για τα γυαλιά τι να πω και τι να σχολιάσω??? Απλώς φορά γυαλιά, όπως τόσα άλλα παιδιά, δεν είναι ο μοναδικός. Μερικές μέρες μετά τον ρώτησα αν ξαναμίλησε με το παιδί αυτό, μήπως και η όλη στάση του στην συνάντηση οφείλονταν στο άνχος της πρώτης συνάντησης και όχι στο σοκ της εμφάνισης του φίλου μου, και μου είπε ότι δεν ξαναμίλησαν από τότε.
Ας πάμε τώρα στο άλλο περιστατικό με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη. Ο Δημήτρης είναι ένα παιδί 15 ετών, είναι emo, και είμαστε φίλοι στο facebook. Αφορμή για να μιλήσουμε με τον Δημήτρη και να μου πει το τι συνέβη σε αυτόν στάθηκε μια ανάρτηση στον τοίχο του στο fb, όπου έλεγε << τελικά υπάρχουν πολλοί μαλακές εδώ μέσα>> και το σχόλιο μου σε αυτή του την ανάρτηση ήταν << τι σου κάνανε?>>. Η απάντηση του στο ερώτημα μου αυτό δόθηκε μέσα από το ενδοσελικό mail, σας μεταφέρω την επικοινωνία ακριβώς όπως έγινε:
- αρχίζω συνομιλία, με ρώτα αν είμαι emo, του λέω ναι και μου λέει, είσαι emo, είσαι χάλια, σκατά, δεν μου αρέσεις, και βγαίνει.
- στα @@ σου φίλε μου, μην κάθεσαι να σκας για τον κάθε ανεγκέφαλο-κομπλεξικό που είναι εδώ μέσα. Κάνε αυτό που θες και σε ευχαριστεί και γράψε αυτούς που δεν μπορούν να σε δεχτούν για αυτό που είσαι, και μην στενοχωριέσαι γιατί δεν αξίζει τον κόπο να στενοχωριέσαι για τέτοια άτομα.
- έχεις δίκιο, δεν θα χαλάσει η διάθεση μου για τον κάθε μαλάκα που δεν συμπαθεί τους emo
- φίλε μου η διάθεση σου δεν πρέπει να χαλάσει για τον κάθε μαλάκα που είτε δεν συμπαθεί τους emo, είτε δεν του αρέσεις, είτε οτιδήποτε άλλο που πολύ απλά αρέσει σε σένα και δεν αρέσει σε αυτόν, για έναν και μόνο λόγο, γιατί αρέσει σε σένα, σε ευχαριστεί και σε εκφράζει.
Το θέμα είναι πως ο Δημήτρης έχει φωτογραφία στο fb του, φαίνεται ότι το παιδί είναι emo, αν κάποιος έχει πρόβλημα με τους emo πολύ απλά είτε δεν στέλνει αίτημα φιλίας είτε απορρίπτει αίτημα φιλίας από emo.
Πάμε τώρα και στα δικά μου περιστατικά. Και τα δυο έχουν αρκετές ομοιότητες, γνωριμία μέσω fb, συνομιλία στο chat ή με mail, μετά συνομιλία στο msn, μιας και στο fb μου δεν έχω φωτογραφία μου. Να πω σε αυτό το σημείο ότι ξεκαθαρίζω από την αρχή τα χαρακτηριστικά μου και ότι είμαι αυτό που λέμε το ‘παιδί της διπλανής πόρτας’ και όχι κάποιο μοντέλο με κοιλιακούς φέτες κτλ κτλ.
Το ένα παιδί που μέχρι να ανταλλάξουμε msn μιλούσαμε χαλαρά και φαίνονταν όλα οκ με το που ανταλλάξαμε msn και είδε φωτογραφία μου μου είπε ότι είμαι για τα μπάζα, ενώ το δεύτερο παιδί να πάω σε έναν πλαστικό χειρουργό να με κάνει άνθρωπο. Βέβαια και οι δυο κλείσαμε την συνομιλία πριν προλάβω να απαντήσω το οτιδήποτε, και μην σας περνά από το μυαλό ότι θα τους έβριζα. Σίγουρα πάντως δεν έχω σκοπό να αυτό-πεταχτώ στα μπάζα, κρίμα είναι να κλείσει ο ΧΥΤΑ μόνο από μένα, όσο για τον πλαστικό χειρουργό δεν το έχω αποφασίσει ακόμα, ίσως κάποια στιγμή, αλλά θα ήθελα να μου συστήσει το παιδί που μου το πρότεινε τον δικό του πλαστικό χειρουργό, σε αυτόν που πρέπει να πάει για να τον κάνει να αντιμετωπίζει τους ανθρώπους ως ανθρώπους και όχι ως κομμάτια κρέας στο τσιγκέλι του χασάπη.
Το συμπέρασμα μου και από τα δικά μου βιώματα αλλά και από τα περιστατικά που μου περιγράψανε οι φίλοι μου είναι ότι όλες αυτές οι συμπεριφορές οφείλονται στον ρατσισμό, στον φόβο και την απέχθεια σε κάθε τι διαφορετικό με εμάς. Και είναι πολύ λυπηρό, τουλάχιστον για μένα, άτομα που βιώνουμε τον ρατσισμό, να γινόμαστε και εμείς ρατσιστές.
Και κλείνοντας θα ήθελα να θέσω κάποια ερωτήματα, δεν θέλω να μου απαντήσει κάποιος, απλά να τα σκεφτεί.
- Πως θες να δεχτούν οι άλλοι την ‘διαφορετικότητα’ σου αφού εσύ ο ίδιος δεν δέχεσαι την ‘διαφορετικότητα’ του άλλου?
- Ποιος είσαι εσύ που κατακρίνεις τους άλλους είτε για τις στιλιστικές τους απόψεις είτε για οτιδήποτε άλλο?
- Και τέλος, πως θα ήθελες από τους άλλους να σου συμπεριφερθούν αν ήσουν emo, είτε είχες μακριά μαλλιά, είτε κάποια κιλά παραπάνω, είτε ….., είτε…….? Με τους τρόπους που περιέγραψα παραπάνω? Δεν νομίζω. Τότε γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι, αφού δεν θα σου άρεσε να συμπεριφερθούν κατά αυτόν τον τρόπο?

3 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Άσε Βασίλη, συμβαίνει γενικά αυτό, σίγουρα όλοι έχουμε πάθει το ίδιο, έστω και μία φορά στην "καριέρα" μας στα διάφορα site και chat. Απλά συνεχίζεις χωρίς να δίνεις σημασία όσο και αν σε πονάει..
Τι λες;

Βασίλης είπε...

σιγουρα φιλε μου, συνεχιζουμε απλα με αυτο το post ηθελα να δειξω το ποσο ρατσιστες μπορουμε να ειμαστε και εμεις που δεχομαστε τον ρατσισμο. σε καμμια περιπτωση δεν λεω οτι καποιος πρεπει να κανει κατι με καποιον που γνωρισε, απλα οτι υπαρχει και ο ευγενικος τροπος στο να τελειωσει μια γνωριμια.

Hfaistiwnas είπε...

Ακριβώς! Είναι άθλιο να συμπεριφέρεσαι έσυ. Απορώ με τέτοιους ανθρώπους! Αναίσθητοι τελείως;;
Έδειξες αυτό που έπρεπε, κρίμα που δεν μπορούν όλοι να δεχτούν τέτοιες καταστάσεις..